Lite uppdateringar

Mamman och jag leker lite med kameran




Klädsim i Hällevik - det räcker att jag får två sekunder så hittar jag på något jag inte borde, men roligt hade jag : )


En sommarkväll på stranden i Hällevik





Här är jag i Köpenhamn på Tivoli och kör motorcykel med min älskade morbror "Bäääääppe"




Det tog låååång tid innan mamman och pappan hittade mig här





I helgen var jag och körde go-cart med mamman, pappan och alla deras kompisar.
Sånna här konstiga hattar var man tvungen att ha på sig





Jag var tvungen att prova en av de där bilarna men jag vägrade att ta på mig den där hatten igen




Här ska mamman och jag iväg på en liten cykeltur


Kommentarer
Postat av: Pipen

Hej Emma

Söt liten påg du har. Men och andra sidan har han ju en söt mor och mormor och gammelmormor.

Kramisar

Pip

2009-08-13 @ 14:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback